F.A.Q.

Cele mai frecvente întrebări:

Cum comand?

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături. Vei găsi butonul pentru coșul de cumpărături în colțul din dreapta sus. După ce te-ai hotărât asupra produselor dorite apasă butonul ”Finalizare”.

Din acest punct poți urma instrucțiunile. Va trebui să alegi o metodă de plată și să introduci adresa de livrare.

De acum nu trebuie decât să te relaxezi. Comanda ta este la noi iar noi o vom împacheta cu mult drag și o vom trimite la tine cât de curând posibil! (În funcție de fluxul comenzilor pachetul va pleca spre tine în 1-4 zile lucrătoare).

Ai alte nelămuriri pe care nu le-am acoperit aici? Nicio problemă! Te ajutăm oricând cu drag, contactează-ne

Există posibilitatea de modificare a comenzii?

Ne dăm întotdeauna silința să onorăm comenzile cât mai repede. Te rog contactează-ne de-ndată ce îți doreși să modifici comanda și dacă nu am trimis încă pachetul către tine, putem face modificările cerute, în limita stocurilor disponibile.

Dacă pachetul este deja în curs de livrare, din păcate comanda nu se mai poate modifica.

Pot renunța la comandă?

Te rog contactează-ne de îndată ce te hotărăști să renunți la comandă, iar dacă pachetul tău nu este deja pe drum comanda va fi anulată iar banii îți vor fi restituiți în întregime în cazul în care ai ales plata în avans.

Dacă pachetul deja a plecat, îl poți returna fără nicio problemă în primele 14 zile de la primirea comenzii, fără a fi nevoie de invocarea vreunui motiv.   

Tot ce ai de făcut este să ne contactezi să stabilim modalitatea de retur. Costurile expediției de retur sunt în responsabilitatea ta.

Retururile sunt acceptate numai în condițiile în care produsele sunt în stare perfectă, . 

Care este statusul comenzii mele?

După ce vei plasa comanda vei primi un email de confirmare a comenzii. După ce comanda va fi predată curierului vei primi o nouă notificare.

Dacă nu ai primit emailul de confirmare a comenzii te rog să ne contactezi pentru a verifica adresa de email.

Unde pot găsi numărul de comandă?

Dacă ai cont pe magazinul nostru, loghează-te și selectează categoria "Comenzi", unde poți găsi numărul de comandă.

Dacă nu ai încă un cont, nicio problemă! Îl poți crea oricând, cu aceeași adresă de email pe care ai folosit-o pentru a plasa comanda.

Cum pot urmări comanda?

Ai deja cont?

În primul rând loghează-te în contul tău și selectează categoria "Comenzi", pentru a vedea statusul comenzii tale.

De îndată ce pachetul este pregătit și gata de livrare, vei primi un AWB direct pe email, astfel încât poți verifica statusul oricând dorești.

Nu ai cont?

Nicio problemă! Crează un cont nou folosind adresa de email din comanda pe care ai plasat-o și vei găsi statusul comenzii tale în categoria "Comenzi".

Chiar dacă nu ai cont, vei primi pe email notificarea de livrare, împreună cu AWB-ul pachetului tău.

Cât costă livrarea?

Livrările sunt onorate prin curier Cargus.

Costul de livrare se calculează la plasarea comenzii.

Pentru comenzile mai mari de 400 RON, livrarea este gratuită.

Livrăm pe tot teritoriul României, fără limită de kilometri suplimentari.

Îți răspundem cu drag!

Scrie-ne gândurile tale, mai jos.